środa, 21 października 2015

Woda perfumowana NICOLE Cosmetics

Niechcący trafiłam na nabór do testowania wód prefumowanych Nicole na stronie  trustedcosmetics.pl i na czuja wybrałam :




Nicole 117 (grupa: kwiatowe) to esencja zapachowa, w której łączy się: ambra, jaśmin, drzewo sandałowe, konwalia, bergamot, róża, czarna porzeczka, burbońska wanilia.

Perfumy mieszczą sie w buteleczce o pojemności 30ml , zapach jest delikatny ale subtelny, nie jest męczący, szczerze przyznam że trochę krótko czuć go, no i co dziwne  dostałam zepsuty rozpylacz (przynajmniej tak mi sie wydaje ), nie rozpyla mi perfum tylko mocno sika strumieniem i mam nadzieję że tylko ja dostałam perfumy z takim śmiesznym rozpylaczem, co mocno utrudnia użytkowanie perfum.

Buteleczka jest ładna prosta ale zachwyca i co najważniejsze widać ile zostało nam jeszcze perfum.


Czy perfum przypadł mi do gustu ???
Nie jest zły, ale raczej nie , ale spróbowałam czegoś innego niż zawsze biorę.

Zapraszam na stronę Nicole i zapoznaniem sie z ich ofertą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz