środa, 3 grudnia 2014

krem do rąk

Joanna Body Naturia Glicerynowy krem do rąk - ochronny z wyciągiem z cytryny.
opis na opakowaniu :
Gliceryna -nawilża nawet głębsze warstwy naskórka
Cytryna - rozjaśnia przebarwienia i odświeża skórę

Krem intensywnie nawilża skórę rąk, wygładza ja i chroni przed wysuszeniem.

Po nałożeniu niewielkiej ilości ( dokładnie ziarnka fasoli) kremu na ręke wystarczy aby wysmarować obydwie ręce. Dobrze sie go rozsmarowywuje , ma przyjemny zapach , dobrze sie wchłania choć za pierwszym razem długo mi sie wchłaniał ale widocznie miałam mocno suche dłonie bo po kilku razach wchłania sie mozna powiedzieć ze odra zu.
Jestem zadowolona z tego kremu do rąk i uważam ze poprawił on kondycję moich dłoni.
opakowanie 50g cena około 3-4 zł ( tak znalazłam w necie , a na ceneo znalazłam pakiet 8 szt. różnych kremów za 18,70)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz