wtorek, 9 września 2014

Glinka Wałdajska - Recenzja


Na pierwszy ogień poszła GLINKA WAŁDAJSKA. (odmładzająca do twarzy i ciała)
A takie informacje znalazłam na jej temat :

# Błękitna glinka Wałdajska wydobywana jest na ekologicznie czystym terenie Rosji.

# Glinka ma właściwości lecznicze i jest szeroko stosowana we współczesnej kosmetologii. 
 
# Dzięki dużej zawartości minerałów i substancji bioaktywnych pochodzenia naturalnego, maseczka na bazie Błękitnej glinki Wałdajskiej skutecznie redukuje zmarszczki, odmładza i doskonale oczyszcza skórę.

# Glinka Wałdajska nasyca komórki skóry w niezbędne substancje i związki naturalne, odżywia i pobudza procesy regeneracyjne skóry.

# Glinka nadaje skórze jędrność, elastyczność zdrowy wygląd.

Sposób użycia :
JAKO MASECZKA KOSMETYCZNA - zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty. Nałożyć grubą warstwę na twarz, pozostawić na 5-15  minut.  Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować łagodny krem odżywczy.  Zmywamy ciepłą woda ( bo szybko ona wtedy schodzi). Stosować 2-3 razy w tygodniu.

W woreczku mieszczą sie trzy łyżeczki zielonego proszku proszku. Zmieszałam je z 3 łyżeczkami wody.
Wyczytałam również że mase robimy w miseczce szklanej albo z gliny i mieszamy ją drewnianą łyżeczką aby nie straciła swoich właściwości. I też tak zrobiłam. Wyszło dużo tej maseczki ale w miare grubo ją nałożyłam. Ze spokojem jak bym wzieła 1,5 łyżeczki to by wystarczyło na twarz. 
Zmyłam ją ciepłą wodą po 15 minutach i twarz zrobiła mi sie taka naciągnięta. Była lekko szorstka ale jakby delikatna. Poczułam dużą różnice. 
Czuje jak bym normalnie przeszłą jakiś lifting takie fajne uczucie mam na twarzy, z czasem zrobiła sie bardzo delikatna i jakby mi wszystkie moje niedoskonałości wyciagneła. 
Naprawde jak bym miała odżywioną , jędrną , elastyczna skórę.  
Jestem zadowolona :) 
cena to około 6 zł za 100g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz